تمام زندگی من آرتینتمام زندگی من آرتین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نی نی ناز من آرتین

آتلیه رفتن آرتین جون واسه ثبت 6 ماهگی

1391/12/4 18:10
2,054 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم رو روز سه شنبه 24 بهمن برای انداختن عکس از 6 ماهگیش بردیم آتلیه آوا. ساعت 5-7 رو به ما اختصاص داده بودن که آرتین معمولا این ساعت ها لالا میکنه. منم اون روز قبلش هر چی سعی کردم آرتین جون رو بخوابونم که واسه عکاسی سرحال باشه فایده نداشت و سرحال تر از اونی بود که خوابش ببره!!! 

روز سه شنبه 24 بهمن، پسر عزیزم رو  برای انداختن عکس از 6 ماهگیش بردیم آتلیه آوا. ساعت 5-7 رو به ما اختصاص داده بودن که آرتین معمولا این ساعت ها لالا میکنه. منم اون روز  هر چی سعی کردم آرتین جون رو قبلش بخوابونم که واسه عکاسی سرحال باشه فایده نداشت و سرحال تر از اونی بود که خوابش ببره!!! 

اتفاقا اون روز بارون شدیدی هم می بارید و منم حسابی آرتین جونو لباس پوشوندم و به اتفاق بابا فرشاد رفتیم آتلیه. اونجا که رسیدیم تازه آقا آرتین خوابش میومد و بدقلقی می کرد واسه اینکه بهش شیر بدم تا بخوابه!!! 

به هر زر و زوری بود چند تا عکس ازش انداختیم و هزار تا ادا و اصول درآوردیم که یه کم بخنده. آخر سر آرتین خان خوابیدند و  ما هم علاف نشستیم تا آقا بیدار شن و ایشون هم در خواب ناز یه ربع  - نیم ساعت - 45 دقیقه... آخر سر بیدارش کردیم چون وقتمون داشت تموم میشد و نوبت مشتری بعدی میرسید که باز از اینکه بیدارش کردیم شاکی بود واسه همین تعدا محدودی عکس انداختیم  و موقع انتخاب عکسها باز دوباره خوابش برد. با این وجود اینقدر ماشاالله ناز افتاده بود که وقتی باباش رفت عکسها و تابلوهای آماده شده ارو بگیره، با دیدن یه تابلوی بزرگ از عکس آرتین به دیوار اتلیه که قبلا علیرغم داشتن نمونه کارهای بسیار خالی مونده بود غافلگیر شد.

بعد هم که به  نی نی سایت سر زدم این عکس رو دیدم که باز غافگیر کننده بود!!! قربون پسر ناز خودم بشم من.

 

این نی نی توی سبد که کلاه پشمی آبی داره آرتین منه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)